FINE BY YOURSELF

"Ha en jobbig jävla dag!" sa en kund till mig idag när han hade betalat i kassan. Jag vart så full i skratt när jag insåg att han verkligen menade det. Vilken bitter männsika, det måste verkligen vara svin jobbigt att vara så grinig. Men det ska ju finnas männsikor till allt!
När man jobbar så som jag gör så får man verkligen träffa alla slag av människor, rätt roligt ändå att se hur olika vi alla är.

Blev även idag jobb 07.30-12.15. Känns underligt att jobba så korta pass för det känns som att man knappt har börjat innan det är slut. Efter jobber åkte jag hem till älskling. Vi åt lite mackor, myste lite och jag tvättade bilen innan jag åkte hem till mig. Lagade taco vilket jag var sugen på och sedan har jag kikat på tv, mest OS, och tränat. Nu blir det mer OS, ringa min älskade och sen kommer jag somna som en stock! Är helt slut av någon anledning.

Jobb imorgon igen, sedan blir det mys hos Fredrik på kvällen :) <3 lääängtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0