ON MY OWN

Helgen gick fort och nu sitter jag här en tisdagskväll.

I lördags var jag och älskling hemma hos Slangen och tittade på Melodifestivalen och skidskytte.
I söndags var det match, dam och herr, som gällde och god middag på kvällen.

Igår jobbade jag 8-17 och var helt slut efter det. Fredrik var magsjuk så jag åkte hem till mig och slappade hela kvällen. Hade lite problem att slappna av, men jag somnade inatt tillslut.
Idag for jag hemifrån kvar i 7 och var på jobbet halv 8. Jobbade bara till 12 idag så det var en kort arbetsdag. Åkte och handlade och sen hem till lägenheten där jag mest suttit framför tvn. OS, handboll och lite annat skoj har jag kikat på.

Kanske mår älsklingen bättre imorgon så jag kan åka och träffa honom en stund :) Jag hoppas.
Jobb imorgon igen och så blir det jobb varje dag ända till måndag. Ledig tisdag, onsdag.
Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0