EVERYONE NEEDS SOMEBODY

Sitter just nu i min lägenhet och väntar på att snart åka och hämta älsklingen på Hisingen :) Sen hem och mysa och sova <3

De tre senaste dagarna har bestått av jobb, jobb och jobb, lite träning och älskling :) Jobbade första dagen i måndags 8-16.30 och det gick kanon. Riktigt roligt att jobba igen och jag trivs som fisken i vattnet. Resten av veckan nu jobbar jag 9-15. Känns som att jag kommit in i det riktigt bra och jag snappar upp mer och mer för varje dag som går :) Såå roligt!!

Har varit ner på träningarna i veckan, men inte kunnat träna. Troligtvis så är min handbollssäsong över då sjukgymnasten tror att några ledband i min högerfot är av :/ Inge vidare roligt och det gör mig HÖGST irriterad. Jag vill träna och spela handboll, men nu är det rehab som gäller...

Fredrik Teern, du är lycka för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0