mer och mer göteborg,

Tisdagen gick fort som alla andra dagar hitintills. Jag åkte in till city och hämtade mormor. Var rätt rörigt eftersom jag inte visste åt vilket håll eller dlikt jag skulle till, men efter letande och frågor så hittade jag. Vi var ute och gick en massa, kollade lite vart jag skulle ta vägen till vissa saker och sådär. Försökte alltså bättre på mitt lokalsinne, som annars är uruselt. Men någongång ska jag väl lära mig! På eftermiddagen åkte vi ut mot Kungsbacka. Jag skulle provträna med HK Aranäs. Först träffade jag en kille som ehter Markus som förklarade lite om klubben och sådär, sedan så fick jag träffa tränare mfl och till sist tjejerna. Träningen gick kanon för att vara första träningen och lite försiktig är man ju alltid. Men det var riktigt roligt och ett härligt gäng.

Igår så sov jag sååå otroligt tungt på morgonen och jag ville INTE gå upp. men tids npg drog jag mig ur sängen och slängde på lite kläder. Åkte in och hämtade mormor, och igår vad det betydligt mycket enklare att hitta. Vi var till polisen och fixade ett leg eftersom mitt körkort är borta. Sedan så åkte vi en tur med paddan! Riktigt roligt och avkopplande och massor av skratt då vi skulle under en bro och alla måste lägga sig på golvet, annars komer man inte under. Mormor skulle alltså ner på golvet och jag skrattade så att magen krampade. På kvällen satte vi oss på en pub, tog ett par öl, käkade lite mat och tittade på fotbollen(som inte var ngn höjdare). Väl hemma senare efter spårvagn och taxi så tog jag det lugnt och slappnade av.

Idag så åkte jag in till city och käkade en lunch med mormor, hon åker ju hem idag. Sedan så handlade jag 3 st varma tröjor också :)! Ikväll blir det träningen med aranäs igen, jag längtar som bara den, det ska bli riktigt roligt!


bästa vän <3



Kommentarer
Postat av: Linda

bästa vänner<3

Jag saknar dig redan!

2009-09-10 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0