planering,

Träningen gick strålande. Mycket mitt6 spel och det gillar ju jag :) Fick även ta kort idag ;/ och sen också testa matchkläder och ovarallen, blir kanon! Fick nummer 8 också, lycka!

På fredag far jag till Enköping, ska hämta hem bilen och passar på att träffa familj och vänner. Blir ut till mammsen, sen pappsen och sen middag hemma hos Linda :) Kanske hinner träffa några fler hoppas jag. På lördag hemfärd och middag + bio med några tjejer i laget och sen på söndag så är det ju SERIEPREMIÄR! Me like, me like!

Alldeles stråååålande :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippie:D vi lär ses tycker jag:) hihihi <3

2009-09-16 @ 16:06:35
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0