jo, jag är såld,

Tisdagsträningen var bättre än måndagens iaf :) men fortfarande lite ryck och sen så var jag så otrolit seeg. Tyvärr.

Igår som jag ovanligt länge och sen städade jag, tvättade o greja. På kvällen åkte jag hem till Fredrik. Vi skulle spela guitar hero, men när han fick 98% på expert ville jag inte spela :P Sen spelade han gitarr och vi kollade på Nyckeln till frihet, bra film! Mysmys!

Idag var det träningsdags igen, och idag var det kul :P Hade målvaktstränaren i mål och då såg jag tamme fanken inte ens målet, men kul var det :P Sen hade om roligt åt att jag inte kommer härifrån, för jag fattade inte vittsarna de sa. Det har också skett något konstigt med laget, och det konstiga var jag (fast på ett positivt sätt fick jag veta också:P) Vilken tur!

Mys i helgen och på söndag kommer Linda :D


Faan, jag är såååld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0