jag är glad,

Träningen igår gick suveränt :) Det är så förbannat jäkla skoj att spela handboll och det blir bara bättre och bättre! Längtar till på måndag då jag får träna igen.
Tog dock lång tid att komma hem från träningen, inte lika roligt, men absolut värt det.

Idag tog jag sovmorgon utan att ställa klocken, men veknade iaf kl 10. Hmm... Gjorde mig i ordning och for in till stan där jag hämtade mitt id-kort och sen gick jag runt och tittade lite i affärer, käkade lite lunch och försökte notera gator. Det går framåt i alla fall. Mitt lokalsinne är nog inte så dåligt iaf :P!
Nu blir det en lugn kväll för att smälta alla nya intryck.

Min mamma sa till mig igår: "Johanna, du låter lycklig". Och nu när jag tänker efter så är jag verkligen det. Jag är tillfreds med vad jag gör och jag älskar den här staden. Det gör ingenting att jag inte känner någon eller att jag bor i ett rum för tillfället eller så. Jag älskar det här nya och jag älskar utmaningen som jag försatt mig i, en härlig känsla och jag vet att jag kommer att klara av det här. Det känns som att jag har hittat hem!


alla är sin egen lyckas smed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0