igår, idag,

Lite ögongodis igår..

Träningen igår gick strålande men den var jobbig :P
Har även fått kontraktet som jag nu läst igenom och det ser ju strålande ut, så inom kort så är jag spelare i HK Aranäs. Kulkulkul :D Seriepremiär i helgen också så jag hoppas jag får vara med, ska blir riktigt riktigt roligt.
Idag har jag nästan bara sovit, blev en powerwalk också, men annars en lugn dag.
Snart bär det av till träning igen!

Kanske kommer till Enköping i helgen också, fast då bara fredag till lördag. Ska hämta hem bilen:) och så ska jag även passa på att hämta min nya dator när jag ändå är uppe då. Äntligen!
Får träffa familj och vänner då också <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0