helgen var lugn,

Fredagkvällen var lugn med lite gott och så framför en bra film.

Igår så åkte jag in till stan vid 11 och där träffade jag Gustav, han visade mig runt lite i staden och sen så gick vi och käkade lunch. Gott med kinamat, precis vad jag ville ha. Vi promenade ett tag och sedan åkte vi åt var sitt håll. Ska ut till honom på Lindholmen snart och se hur han har det där, trevligt trevligt.
När jag kom hem tränade jag och var ute på en långpromenad, skulle bara blivit en kortis men det var så skönt med musiken i öronen och vinden som praktiskt taget blåste bort alla mina tankar. Jag var så levande. Allt kändes så levade. Väl hemma kröp jag ihop med täcket och tittade på tv. Somnade gott.

Idag tyckte jag att jag skulle sova länge så jag ställe inte klockan, men i helsike heller att jag skulle få det. Jag vaknade 08.07, men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen. Småslumrade väl till lite då och då. Jag gick upp och gick ut och gick, mycket mycket skönt. Solen sken på och värmde samtidigt som vinden blåste. Annars har det inte hänt mycket alls idag. Blev bjuden på fika i solen och sen även middag bestående av trattkantarellsoppa, mycket gott! Min kära far har ringt också, och även min mor. Jag saknar dom trots allt rätt mycket, men det är nog bara för att jag inte kan sticka förbi lite när jag vill längre.
Visst längtar jag efter mina vänner och familj, men jag vet att jag har gjort rätt val och det är så himla skönt :)

Längtar till handbollsträningen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0