göteborg, göteborg,

NU ÄR JAG I GÖTEBORG! ÄNTLIGEN!

Åkte rätt tidigt imorse så att jag fick en dag här i staden, UNDERBART! Resan gick bra och vi stannade flera gånger, kaffe, kaffe och mer kaffe. Staden är ju hur mysig som helst, och de som jag bor hos just nu är hur härliga som helst. Har kollat alla busslinjer, pendellinjer och spårvagnslinjer så jag vet vart jag sa fara :) Blev även middag på en rastaurang vid havet med havsutsikt. Jag åt en fisk och skaldjurssoppa som var helt gudomligt god! Blev även efterrätt i form av chokladmousse inlindat i choklad, URGOTT!
Fick mig även en tjuvkik på göteborgs läckerbitar! Kan bli kanon detta!
Rummet jag bor i för tillfället är stort och kanon just nu.

Imorgon ska jag utforsa staden mer noggrannt och jag längtar redan, ska bli riktigt roligt.
På kvällen ska jag också provträna med Aranäs, spännande!



oh i love it,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0