enköping, kungsbacka, seriepremiär,

Fredag - usch vad tidigt jag var tvungen att gå upp, men det gick bra och jag kom iaf på rätt tåg :) Resan gick bra förrutom att jag hade en kille mitt emot som satt och tittade på mig hela tiden, men till slut somnade jag. Väl i Enköping ville jag inte stiga av utan tänkte sitta kvar, men av skulle jag. Linda hämtade mig :D Skönt att träffa henne igen, och jag var så sjukt hungrig att det vart mat på direkten. Sen gick vi lite på stan, kändes redan konstigt. Sedan åkte jag ut till mamma och var där ett tag. Skallepär(katten) är borta :/ inte bra, sen fick jag massa brev och sådär.
Efter ett par timmar for jag vidare till pappa, min snälla pappa. Träffade ju inte honom innan jag flyttade heller eftersom han var på scicilien då. Mariell och Filippa var också hemma. Vi satt och pratade ett tag om allt mellan himmel och jord, mys. Sedan åkte jag och hämtade Linda och vi for och handlade. Vi skulle käka hembakad pizza med Huggle och Adam. Blev mysigt och även två filmer, Wallander-cellisten och Dirty Dancing eftersom jag inte sätt den innan. Runt ett åkte jag till lägenheten och somnade rätt snabbt.

Lördag - upp 9 och iväg till pappsen igen. Åkte från Enköping 10.20 och resan hem gick bra, stannade bara en gång för att köpa en korv att äta. Dock tog jag vägen Västrås-Örebro-Mariestad osv och jag häll på att bli tokig. Att ligga och puttra i 80-90 i 44 mil är inte min grej. Det tog ca 4,5 timma ner, skönt! Väl hemma duschade jag och for sedan hem till Emma i Kungsbacka för att träffa tjejerna, vi skulle käka taco och sedan gå på Flickan som lekte med elden. Riktigt roligt hade jag ocg filmen skulle varit bra om inte Paolo Roberto var med, HAHAH. Oh, jösses vad vi skrattade åt honom. Såg ut som att han var inklippt och ej med i filmen. Somnade fort när jag kom hem sen.

Idag var det SERIEPREMIÄR!! Vaknade tidigt och det varden längsta morgonen på länge. Timmarna bara vägrade att gå. Men efter mycket väntande for jag till Kungsbacka. Jag var inte särskillt nervös, men spänd eftersom allt var nytt. Och såklart skulle det vara inspring med släckt lokal och strålkastare, haha. Vi spelade helt okej för att vara första matchen och vann med 17-9, SKÖNT! Nu jäklar är serien igång och vi ska krosssa och ha skitskoj! Efter matchen ville tidningen ta kort på mig, skitkul med svett som rinner och att mitt ansikte matchade röda mattan, men vad gör man inte :P Sen blev det dusch och jag, Emme och Sofie åkte och köpte Thailmat för att sedan sitta på läktaren och käka medans vi tittade på herrarna. Dom spelade bra och vann dom också, kul :)!
Kvällen har varit lugn och blir bara lugnare, jag somnar nog snart eftersom jag är HELT slut, skönt slut!

Imorgon ska jag nog inhandla guitar hero.


Over and out.
Nightnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0