ännu en vecka,

Det här blir minn sista inlägg i Enköping för om mindre än en timme så går flyttlasset mot Göteborg. Kommer sakna mina vänner så otroligt mycket!

Veckan har varit upp och ner med en massa uppståndelse och även lite lathet. Har busat lite och har även festat för att Matilda har kommit hem från USA. Jag skulle åkt med på en cup som var i helgen men valde att stanna hemma efter omständigheterna.

Att säga hejdå till min bästa vän igår var inte alls roligt, tårarna bara rinner så fort jag tänker på det. Linda Wilhelmsson, du är min bästa vän genom allt! Vart jag än befinner mig i världen så finns jag alltid där och tack för att du gjort/gör för mig!

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag är stolt över mig själv att jag tar det här steget. Inget ska få stoppa mig från att leva mitt liv och ta mig för nya utmaningar.

Har även fått en klubb som jag ska provträna med imorgon. HK Aranäs, ska bli hur roligt som helst att få spela handboll igen!



Ta hand om varandra här uppe!





Hejdå Enköping och HEJ GÖTEBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0