we can´t save the world,

Träningen igår var lika bra och harmonisk som den i måndags och det är ju alltid skoj :) Vi har provar overaller och fått nya bollar nu också, brabra! Efter träningen for jag hem och fixade lite och sen hem till Fredrik, vi tittade på Basic Instinct. En riktigt bra fim.

Idag har det inte hänt särskillt mycket, lugnt och skönt. Ska väl titta på fotbollen mellan Sverige och Albaninen. Vi får la hoppas att Sverige kan göra ett par putsar. Det vore ju roligt. Ska ha utkik efter Linda som är där med lite folk och tittar.

Jag har tittat på Bonde söker fru idag också, och jag älskar det programmet. Fyfanken va roligt det är att titta på, sitter bara och skrattar hela tiden. Det ska absolut följas i höst.

Biljetten upp till enköping är nu bokad och jag åker 06.02 på fredag morgon. Hualigen! Men jag ska hinna med mycket på lite tid så då får jag åka tidigt. Och vad gör man inte för att fira sin bästa vän som fyller år?:) Ska bli roligt att träffa alla vänner + familjen såklart. Åker hem ca 14 på lördagen och då är det bara att ladda för match på söndagen. Woho!

Låten Monster av Itchy Daze ger mig rysningar i hela kroppen. Helt underbar! Det går på min Spotifylista om och om igen, känner inget sug efter någon annan låt. Risken finns ju att jag tröttnar, men det tror jag inte :)

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0