save me, make it go away,

Blev lugn kväll igår. Jag åkte hem vill Fredrik och vi for vidare till Slangen för att kolla fotbollen. Bra där Sverige, det är ju verkligen bra att ni går och vinner när ni redan är veck från mästerskapen. Men det var ju roligt att se lite mål i alla fall. Sedan åkte vi hem och kollade på Band of Brothers 3 avsnitt. Den serien är förbaskat bra allstå!

Idag var jag i Kållered köpstad och fixade lite. Blir nog kanon tror jag. Ikväll blir det träning + fika och sedan lite packning inför imorgon. Jag fasar för att gå upp så förbaskat tidigt, men men.
Imorgon ska jag då göra Enköping osäkert som back in the days. Hoppas på en riktigt KANONKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: kamilla

det kommer bli en kanonkväll!

2009-10-15 @ 17:11:26
URL: http://kamillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0