let us get this party started,

16 oktober, Lindas födelsedag


Ja, i fredags tog jag då tåget upp till Enköping. Jag somnade kl 2 och var tvungen att gå upp halv 4, så jag var lagom mör. Gick också till frölunda torg, som tog 30 min och sedan spårvagn och till slut satt jag på tåget. Slumrade till lite då och då.
Mormor kom och hämtade mig på stationen och då åkte vi ut till mamma. Jag fick riktig hemlagad mat :) köttfärsbiffar, potatis och gräddsås. Det var mumma. Efter att ha träffat min söta bror också så körde mormor mig till lägenheten där jag packade ihop lite.
Huggle kom och hämtade mig och vi åkte till Linda, där duschade jag, och fixade mig lite snygg till kvällens festligheter. Geson kom förbi och vi käkade pizza. Folket kom efter kl 19 och det var riktigt skoj att träffa alla igen :) länge sen nu. Huggle blev som usual packad ;) mycket på grund av bålen som vi tyckte mycket om, och då menar jag MYCKET!
Det blev lite spel, dans och sång i mängder och vi hade det riktigt roligt. Anton var nog sämst i världen på det spel vi spelade och det fick han sota för genom att dricka alla möjliga blandningar av alkohol och tilltugg. Jag vet inte riktigt vad klockan var när jag, Natta, Elin och Bella fick skjuts ner på Joar, men vi hade det förbaskat roligt och jag måste säga att det finns riktiga drägg på krogarna ibland, haha. Stackars Bella fick nästan panik ibland :P När Joar stängde gick jag, Natta o Bella och handlade mat på torggrillen och sen hem till lägenheten, käkade och sov. En superdag med mina vänner uppe i Enköping! Och GRATTIS till min bästa vän Linda!
Det var en KANONKVÄLL!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Riktigt kul kväll:D snart kommer vi till dig:D

2009-10-20 @ 23:28:22
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0