i wanna see you smile,

I lördags vaknade jag, duschade och fixade lite. Pappa ringde vid 12 och då var det dags för lunch med pappsen och lillasyster. Vi käkade lunch på kakelugnen och sedan var vi och handlade lite. Kul att busa lite med syster igen:) Sedan körde dom mig till tåget och resan hem gick utan problem, sov lite, läste och lyssnade på musik. På kvällen åkte jag till Fredrik och vi kikade på en film. Myspys.

 

På söndagen åkte jag hem och packade lite och sen ner till Kungsbacka igen för att titta på herrarnas match mot Trelleborg och förbaskat vad spännande det var. Vi var tvungna att fara iväg till vår egen match efter 12 minuter in i andra halvlek och då drog herrarna ifrån och vann med 32-24. Kanon! Vår match var väl inte så mycket att snacka om igen. Vi torskade pga av luckor i försvarsspelet och att vi inte kunde sätta bollen i mål. Lite konstig match, men jag gjorde 4 putsar i alla fall. Efter matchen hade jag och Eve asskoj i bilen och efter att ha lämnat av henne åkte jag hem till Fredrik. Det blev lite Band of Brothers och sen sängen :)

 

Måndagen var lugn, åkte hem från Fredrik vid halv 3 och sen var det träning kl 6. Träningen gick bra med var sådär halvrolig då vi började om och gick igenom försvarsspelet. Film och lugnt blev det på kvällen.

 

I tisdags fixade jag och handlade på dagen och kl 6 var det dags för träning. Dock bara löpträning i 40 min och efter det hade vi möte med laget. Gick igenom lite vad vi ville med säsongen, vad som var bra, dåligt och sådär. Vi kom fram till mycket bra och nu vill jag se förändring :) Vi fick också pizza på mötet till vår stora förvåning. Mumma! Hade även lite skrattanfall vilket Tilda tyckte var skitskoj!

 

Igår tvättade jag och dona och på kvällen åkte jag hem till Fredrik. Vi åkte till Slangen och tittade på Real Madrid - Milan och vilken jäkla match det blev till slut. Riktigt roligt att se en sådan match för en gångs skull! Sen hem och då tittade vi Band of Brothers, myspys! 


Idag blir det träningen igen och då jäklar, vi har lite att ta igen tycker jag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0