hollywoodfruarna,

Gårdagens träning gick kanon. Uppvärmningen vart lite löpning och fotboll. Förbaskat roligt att spela fotboll med en volleyboll ibland. Sedan vart det lite två mål och skott. Fick skjuta från 9m igår och det fungerade ju bra. Kvällen blev lite kaotisk men slutade i alla fall bra sen :)


Idag har jag fixat lite och sen skulle jag iväg på träning. Jag klädde på mig alla träningskläder och la mig i sängen för att åka hemifrån 10 min senare. Men icke!  Jag somnade som en gris och vaknade inte förrän allt för sent. Fick lite panik men det visade sig också att träningen blev inställd. Snacka om tur i oturen. Jag åkte och handlade lite, lagade mat och nu har jag tittat på svenska hollywoodfruar.

 

Jag förstår inte alla som har tittat på svenska hollywoodfruar stör sig just på Anna Anka. Hon är väl den som man mest förknippar som en svensk hollywoodfru. En kvinna som tycker att hon är förbannat bra och hon lever ju lysliv så varför inte spendera. Men Maria Montagami, hon är ju så otroligt långsam. Hon låter så fruktansvärt oengagerad och helt borta. Ett förbaskat roande program, och jag brukar avsky sådana här program. Förstå vad dom har ändrat sina liv. Hejja hejja säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0