det är rörigt,

Torsdagens träning var den sämsta på länge, så det var inge roligt alls.

I fredags for jag till Kungsbacka ridklubb för att träffa Lotta och Jenny. Jenny var där och red för Marcus Fuchs. Vi åkte och handlade lite, käkade kinamat och tittade när några andra red.
På kvällen for jag till Fredrik och tittade på film med honom och Tobbe. Blev en riktigt bra film som  jag inte kommer ihåg namnet på.


Jag får verkligen rid abstinens när jag tittar på andra som rider. Det var ett tag sedan jag red och jag saknar det. Det kommer jag nog aldrig riktigt släppa eftersom att det har varit hela mitt liv. Jag saknar att bara gå ut till hästarna och bara sitta där och klappa dom. Man var ensam fast ändå inte, man var som i en annan värld för ett litet tag. Härlig känsla.

Detta är bra länge sen nu. Jag på Accor och Everest.


Fick också ett tråkigt besked om att en väldigt nära släkting till mig somnade in runt kvart över nio i fredagsmorse. Otroligt jobbigt och jag önskar att jag hade varit där och sagt hejdå. Hon har varit en stor del i mitt liv och jag saknar henne.


Sov i ro Gerd <3


I lördags for jag till ridklubben igen och tittade lite. Sedan åkte Lotta och Jenny hem och då åkte jag hem, duschade och lite sådär. Blev att titta fotbollen hemma hos Slangen med Fredrik, Tobbe o lite annat folk. Jag måste ju säga att Sverige spelade för j*vla dåligt. Usch vad tråkigt det är att titta när de spelar så illa.


Igår spelade vi match och den behöver jag egentligen inte nämna. Usch! Det var för övrigt en jobbig dag som fick mig att inse att jag lever. Blev efter det en lugn och behövlig kväll hemma med film och bakad potatis. Mumma.


Idag har jag bråkat med datorn som aldrig förr och man kan ju bli tokig när alla dessa elektronikgrejer inte fungerar. Jag är hellre utan än att ha en som inte fungerar. Men efter att ha varit skitförbannad ordnade det upp sig och nu funkar den igen. Har varit ute på en promenad i solen, behövde friskluft och rensa själen lite. Ny vecka nya tag. Jag har börjat tycka om måndagar otroligt nog. Man mår så mycket bättre när man inte hänger läpp för sådana småsaker. Pratat i tele med Linda och pappsen också.


Ikväll blir det träning och då ska jag köra järnet. Behöver lufta vingarna lite efter en tuff vecka förra veckan.


Jag saknar min bror och min syster så att det gör ont i kroppen. Bror min har plockat in alla bilder på mig i huset i sitt rum. Han är så söt. Bli frisk så jag kan komma och hälsa på dig snart! Jag älskar er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0