a not so ordinary day,

Igår sysslade jag inte med mycket alls, och likaså idag. Jag har inte satt på mig kläder ens och klockan är halv tio på kvällen, haha! riktigt riktigt skönt faktiskt. Jag har legat och tittat på film, duschat, tagit fotbad, gjort ansiktsmask och bara totalt slappnat av. Jag brukar må dåligt av att jag inte gjort någonting på dagarna, men idag mår jag alldeles strålande. Jag har aldrig haft en dag som denna och det är alltid kul med lite nytt. Jag har pratat lite med Fredrik och sen har jag letat lägenheter också. Jag längtar så otroligt till den dagen jag får lägenheten och köpet är avklarat! Mycket skönare än att hyra!

Imorgon är det dags fär match mot Kortedala och jag är så FÖRBASKAT taggad till att spela. Ska bli superkul!
Inte lika roligt att sen sitta och köra 48 mil upp i landet till Enköping, men det får duga. Alltid roligt att träffa lite nära och kära :)


Kommentarer
Postat av: Linda '

det ska bli bäst att du kommer upp ;D

2009-10-25 @ 10:19:36
URL: http://lindawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0