YOU'RE NOT ALONE

Ligger nu och kikar på en handbollsmatch på internet och om ett tag så ska jag åka till Fredrik och mysa <3 Blir nog lite film, mat och sådär :)

Igår så tränade jag ju och det var sjuukt kul igår. Var ute och sprang innan och jag som brukar tycka det är så jobbigt klarade det utan gnäll och problem. Det sitter ju oftast i huvudet när någonting är jobbigt och det är verkligen en spärr i mitt huvud när det kommer till löpning utomhus. Det är ju så förbaskat tråkigt, men igår gick det bra. självla handbollsträningen gick galant för mig och jag hade riktigt roligt men var trött i slutet. Axlarna höll också men jag var lite öm efteråt. Jag duschade och for sedan till Slangen för att titta lite handboll och käka pizza. Det blev rätt sent så jag sov hemma hos Fredrik. För ovanlighetens skull kom vi i säng rätt tidigt igår, innan tolv

Idag gick jag upp 20 i sju för att göra gröt åt Fredrik som var ute och sprang. Riktigt skönt att komma upp i tid. Jag åkte därifrån samtidigt som han for till skolan, runt 20 över sju och när jag kom ut på motorvägen satt jag i kö.. Det är så förbolt jäkla tråkigt att sitta i kö. Det tog över en timem att komma hem. Jag fixade lite, sov en timma och så har jag tvättat, diskat och städat lite. Lugn och skön dag.

Mamma skrämde mig idag igen. Våldtäckts mannen har dom inte fått tag på än och tydligen så är han inna i husen och plingar på dörrarna och försöker komma in. USCHUSCH!! Det är inge roligt att bo just här nu, men det gäller att vara försiktig.


På fredag ska jag, Carro, Fredrik och Tobbe ha Tapaskväll, det ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0