you make me feel beautiful,

Nu är helgen över och en ny vecka har tagit fart.

 

Spelade match i lördags och stortorskade så det behöver jag inte ens skriva om. En liten aning pinsamt. Men lagfesten satte fart på bussen hem från Uddevalla och det var hel skoj. Dock hade jag huvudvärk redan innan alkoholintaget och det var ju inte bättre. Men vi var på g och väl i Kungsbacka gick vi hem till Sofie och därefter Mingel. Det var så gräsligt mycket folk på Mingel så man kunde knappt gå eller stå. Träffade Fredrik en snabbis innan han gick in på Esthers men inte långt därefter kom han till mig på Mingel :) Carro och Tobbe kom också dit och då bestämde vi oss för att gå hem för jag och Carro var så OTROLIGT trötta :p Väl hemma skulle dom börja käka mackor och grejer, sen vart det sängen.

 

Igår låg jag och Fredrik i sängen till ca halv två (myspys :) ) och sen så käkade vi lite frukost. Jag stod i duschen när han säger att jag har 7 min på mig att bli färdig för då skulle vi få skjuts ner till halen för att titta på C-laget som spelade. Vann gjorde dom iaf. Efter det hömtade vi Fredriks bil, for hem och snyggade till oss och åkte sedan till Carros pappa Ronny för en farsdag middag. En alldeles UNDERBART god middag. Vi fick fläskfilé i en härligt god sås, potatisgratäng och sallad. Vi gick ut på lilla verandan och började lyssna på en massa musik och grabbarna drack öl. Det skulle bara bli några stycken som slutade i att det gick åt mer än 24 öl och det var nog inte bara Fredrik som var riktigt glad igår kväll ;) Jag körde oss hem och Fredrik, snäll som har var.... kommenterade hur jag körde hela bilresan hem. Hemma blev det till att borsta tänderna och försöka få Fredrik till att somna, haha :P!

En KANON kväll med toppensällskap. Tack!

 

Idag låg jag och drog mig i sängen medans Herr Teern var ute och sprang med Nille. Sedan körde han mig till min bil och jag pratade även med Tony om mina axlar som inte mår särskilt bra. Detta resulterade i att jag ska till en sjukgymnast imorgon 10.20 som ska kolla om det är något fel på dom.

 

Kul också att man bor i det området som det springer runt en våldtäcktman i. Jag går på helspänn hela tiden beredd att gå till attack. Skönt att jag ska till Fredrik ikväll :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0