TAKE MY BODY CLOSE

Fredag den 13:e...

Ligger i soffan hemma hos  Fredrik och lyssnar på när han spelar gitarr. Riktigt mysigt. Jag känner mig oerhört krasslig idag måste jag säga och det tycker jag inte om. Huvudvärk, ont i halsen, snorig och ont i nästan hela kroppen. Fryser gör jag också. Men jag ska tvinga mig själv att inte bli sjuk för på söndag är det match :)
Mina tår är som isbitar också då Fredrik snodde täcket från dom inatt :P inte snällt.

Igår var jag och Fredrik hemma hela dagen precis som idag. På kvällen vart det träning som för min del var seg och tråkig. Kanske för att jag inte kände mig riktigt pigg.

Ikväll skulle vi ha tapas kväll men jag tror vi ångrat oss och ska äta yaco istället. Sen blir det säkert idol och någon film. mysmys <3

Grattis till min underbara mormor som fyller 77 år idag också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0