OF ALL THE PLACES

Är nu hemma i lägenheten. Ska tvätta och fixa lite och ikväll blir det en film och sova tidigt tror jag. Vaknade bredvid Fredrik imorse som de tidigare dagarna :) Det är så mysigt. Sedan käkade vi lite frukost och han o Tobbe for iväg till match och jag hem. sitter här och håller tummarna för att dom vinner :D Hejja hejja!

Igår mådde jag dåligt men efter en Ipren blev jag lite piggare. Jag o Carro lagade taco och när grabbarna kom hem åt vi och tittade på idol. Efter idol åkte jag och Fredrik till Slangen och spelade lite Guitar Hero, jag torskade som vanligt :P Sedan hem med lite massage och mys.

Imorgon är det dags för match, hemma mot Backa kl 14.00. Och som vanligt så är jag sugen på att spela och som vanligt så hoppas jag att vi ska spela bättre än innan och vinna!

Fredrik Teern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0