IN EVERY HEARTBEAT

Jag glömde ju det som var absolut roligast i söndags. Carro sprang BOKSTAVLIGEN in i väggen. Hon var ute på balkongen eller dylikt och skulle in på den inglasade verandan och trodde att dörren var öppen och total dunsade in i glaset och sjönk ihop i en hög. Fredrik skrattade så jag trodde att han skulle få krupp, men det var FÖRBASKAT kul. Går fortfarande och skrattar när jag tänker på det.

For till Fredrik igår vid 18 hugget och då skulle vi ta en powernap som blev från 15 min till över 2 timmar, men det var mysigt och min sötnos pratade i sömnen så jag skrattade högt :) Sedan for vi iväg och handlade och medans han tränade så åt jag lite mat. Sedan en dusch och sen sängen igen :)
Du är bäst <3

Idag låg jag kvar i sängen som vanligt medans Fredrik var ute och sprang med Nille och sen for han iväg till skolan. jag gick upp vid 8 snåret ochfixade lite och 10.20 var jagpå Lotusgården för att träffa läkaren. Jag har ansträngda och irriterade muskelfästen i båda axlarna. Jag har då fått en tid hos sjukgymnasten på måndag. Kanske ska detta gå vägen och bli bättre snart :)

Ikväll blir det träääning, ojojoj vad roligt :D Skönt att få svettas lite.


i'm in love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0