I ONLY WANNA BE WITH YOU

Tog mig en liten paus och la mig ner i sängen med datorn. Hektisk dag.

Igår spelade jag som sagt match och vi vann trots inte allt för bra spel. Vinst med 21-20 och det var SKÖNT. Vi behöver lite poäng :) Efter matchen så skulle jag åka hem till Fredrik ett litet tag bara, men där blev jag kvar över natten :) Vi åt pizza, tittade på tv och hade mysigt. Han skulle stretcha också och jag hjälpte honom och jag vart svettig för jag hade väl inte bästa tekniken :P Vi kikade lite på heartbreak Hotel, härlig film, sen åt vi lite, duschade och knatade i säng :)

Idag for jag hem runt 9, fixade lite, seniväg och tömma rummet jag tidigare bodde i och sen vidare till sjukgymnasten. Han klämde och knäckte i axlarna, ryggen och nacken. Nu har jag fått lite övningar med gummiband jag ska göra varje dag, så det ska nog blir bättre. Han sa i alla fall att det inte får bli värre, hmm.
Blir inte till att träna idag då jag inte känner mig 100 men jag ska ner och kika iaf och sen ska jag hem till F en stund<3 :)

Fick även P-böter idag och då var jag vansinnig. Jag fick en p-bot för att jag stått för länge på parkeringsplatsen utan att betala. Det roliga är att jag har betalat och fick stå till 12.08, men jag var där kl 11. Lappen låg synlig i fönstret och det var inga konstigheter. HUR I H-VETE kan dom då ge mig en p-bot för att jag stått för länge utan att betala. Så jag har nu ringt till trafikmyndigheten och ska skicka in klagomål och öbverklagan på p.boten. Den jäkeln ska jag fasen inte betala.
Ironiskt nog också så brukar jag inte alltid lägga i pengar när jag är hemma så kort tid, men på vägen upp till huset så såg jag 6 stycken parkeringsvakter och tänkte att det var bäst att lägga i pengar. Så jag fattar inte hur de kan ha missat lappen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0