CALLING MY ANGEL

I tisdags var det lugnt, var upp och gjorde gröt åt Fredrik och Nille och sedan gick jag och la mig igen och efter ett tag kom Fredrik tillbaka till sängen :) Sedan kom hans klasskompis och de skulle plugga, jag sov lite till och sen gick jag upp och åkte hem. På kvällen hämtade jag Emme och vi åkte till träningen. Jag körde lite rehab och lite skott då jag inte kände mig bra i kroppen än. Seeeg träning. Efter körde jag rally till Fredrik och vi + Tobbe åkte till Slangen och tittade handboll.

Igår vaknade jag runt halv 10 hemma hos Fredrik och då for jag hemåt, handlade lite och sedan var jag ute och gick i stormen som härjade igår. Halt plaskvåt var jag när jag kom in. Tvättade lite, tog ett bad och sådär :) Lugn kväll.

Idag låg jag och drog mig i sängen. Har varit ute i stormen igen och lagat lite mat. Ikväll blir det träning och match mot a-pojk. Är beredd på storpisk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0