vild helg,

I fredags så blev jag överraskad ordentligt :) Jag trodde att bara Linda skulle röva bort mig med någon kycklingdräkt eller låta mig springa naken över stan. Men Linda, Kamilla, Bella, Maria och Hugo kom hem till mig, sjöng, hade med sig mat, ballongen och en tårta med 19 ljus i. TACK <3 Jag var så rörd att jag nästan började gråta. vi käkade, sjöng singstar(Hugos texter var bäst!:P) och jag och Maria kilade på joar med Natta, Maro och Jenny. En riktigt bra kväll, tack för det <3

I lördags träffade jag pappa på stan där han bjöd mig på lunch :) och efter det åkte jag med honom hem, satt och solade och pratade och sedan kom Linda förbi. Vi vandrade ner över korsängsfältet där vi fastnade när det var ruggby på g. efter det träffade jag tom i 20 min, sen for jag ut till mamma där det senare bar av till Stockholm för att fira min kusin som fyllde 18 i början av april. det var hur mkt folk som helst, men roligt att träffa lite folk man inte träffat på länge :) mamma körde så jag drack vin och hade en riktigt trevlig kväll:)

Söndagen var min dag :) Grattis till mig! jag vaknade upp hos mamma och jag började med att städa min bil. Mormor kom ut och vi käkade lunch, annars så var det inte mkt firande där ute. På kvällen kom tjejerna hit. Kamilla kom först så vi käkade upp resten av tårtan sen fredagen och snackade skit, sen kom Maria, Maro och Natta :) vi spelade spel och sen kom Linda, så sjöng vi singstar och sen en omgång till av blackout. En myskväll, men spela, singstar, vin och trevligt sällskap:) de knallade väl hem vid halv ett eller så:)

Igår var det Guns urnsättning så jag var ute hos mamma, sen in till stan med plugg plugg plugg. efter ett tag fick jag nog på plugget, hämtade upp Linda och åkte och handlade. Sen åkte vi hit och efter ett tag kom Hugo, vi lagade mat och snackade lite skit.

Idag var jag hemma och plugga ;/ usch vad mycket plugg det är, men jag kämpar på!
Vid halv 4 blev det västerås med Linda, Kamilla, Bella och Maria. Riktigt mys.
Jag handlade två klänningar, två kjolar, två par skor, ett linne och två par örhängen :) nöjd med den shoppingen!
Ikväll blev det middag med tha girls och sen Olle´s och fotboll där vi träffade Affe, Hugo, Adam, Anton och Max. Efter matchen hem hit, singstar i 20 min och sen åkte de hem :P
Nu är det plugg igen :/!

Men man får ta dagen som den kommer, bara 1 månad kvar till studenten, EN MÅNAD!!!!
JAG BARA ÄLSKAR DET HÄR!!!!

        




 - I went crazy from the moment i met you!!

Kommentarer
Postat av: Bella

vad kul att du uppskattade vår överraskning:) Snygga bilder du valde också:P

2009-05-06 @ 18:40:37
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0