underbart liv,

Helt obeskrivligt, jag kan verkligen inte förklara, men jag älskar det här !!


I onsdags så redovisade jag om immunförsvar. Vi skulle ju redovisa kreativt så jag började med att dansa, fortsatte med att prata och visade powerpoint oc h sist sjöng jag min låt om immunförsvar, och jag fick jubel :P

På kvällen spelade jag lite fotboll med fc noll koll, skit skoj. Vid nio hämtade jag Linda på donken och vi fdår runt som bara den innan vi till slut landade hemma hos mig där vi la in mjusik på hennes mobil, sjöng och sen somnade hon :P

 

Igår var det VALBORG :D och det vart riktigt lyckat. Det började med att jag och Linda åkte ut till Affe och lämnade lite grejer, sedan for vi hem och träffade Kamilla och Bella och då bar det av till Klosterparken där vi käkade jordgubbar, vindruvor och drack cider:) det blev även lite kubbspel och även ögongodis :P hur mysigt som helst. Roligast var nog när vi skulle kissa i buskarna bara, hahahah! Bella o Linda förstår :P Simon kom också lite senare på dagen och sedan for vi hem till Kamilla där vi gorde oss i ordning och grillade :)

Klockan 6 kom pappa och körde ut mig, Kamilla, Linda och Maria till Affe. När killarna käkade så hoppade vi studsmatta vilket var skit roligt och sedan blev det sång, annat skoj, snack och bara en helt underbar kväll. Dock blev det väl lite för mycket alkohol för tidigt för några, hahaha. Jag tog iaf en taxi med Anton, Geson och Max in till stan, köpte hamburgare på stan och gick och la mig :) En riktigt toppen kväll!!

 

Ikväll ska jag vara beredd att åka iväg och då iklädd finkläder, men vet jag ska och på vad har jag ingen aning om :P

 

JAG BARA ÄLSKAR DET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0