okända fotspår,

Lone time no seen!

 

Poängjakten: var inte med utan jag, Linda och Natta fixade grejer och hade askul! Var ute på landet och tittade på tillökningen i familjen. 5 stycken kattungar. Super söta :) kollade lite på hästarna och sådär. Huggle var roligast som ninja i mina stundbyxor,tajta svarta tröja och mitt linne på huvudet med hål  för ögon och mun, hahahahahah!

 På kvällen var det partaj här hemma och vi hade super kul. Vi sjöng, dansade lite, spelade ölspel och lite sånt. Sedan var det folk som trillade av, däckade och lite sånt, haha. Men en skön kväll.

 

Torsdagen var rätt så lugn. Jag, linda och hugo åkte ut till min mor när vi var i bruk att köra bil. Eller iaf ok. Väl därute så tränade jag och hugo genom att lyfta lite slipers och linda tränade ögonen när hon stod och såg på:P haha. Vi byggde ett vindskydd också som är av egen design ;P haha!

På kvällen kikade vi på film här hemma. Det vart sagan om ringen eftersom Linda inte sett trilogin ;O!

 

I fredags så ringde mammsen och väcktes mig skrikandes bara för att hon var arg för att pappa inte svara när hon ringde. Åkte ut med henne på landet runt 1 och där städade vi och fixade inför grillkvällen.

Först kom Natta och Maria, sedan Linda, Huggle och Adam. Vi snackade lite och sedan ringde Geson och då skule vi gå ut på vägen. Huggle lekte papparazzi och vi garvade som vanligt. Efter ett par cider spelade vi kubb, killarna mot tjejerna, och vi förlorade. FYRA GÅNGER ;O! Helt sjukt. Sedan började vi kasta boll som sedan Geson kastade ner i diket på andra sidan vägen så då lekte vi rövare i diket och grannarna skrattade åt oss. Men det var skitkul :D

Sedan kom vi på att det kanske var dags att börja grilla, så jag och Huggle fixade med grillen och sen vart det grilla av och maten vart kanon. Färskpotatis och tsatsiki och allt. Mumms! Wille och Dennis kom också och stannade ett tag. Max, Affe och Anton kom ut och sa hej sedan åkte de igen. Vid åtta kom Kamilla och då var vi hela gänget utom Bella som låg hemma och var sjuk;/ men vi hade hur som helst utkul med dans, singstar, mer kubb, lite halkande, nakenchock och lite liknande. Geson och Huggle lekte självmordsbenägna och hade slagsmål med min mammas gosedjurs-tiger bara för att han enligt dom ”stirrade för mkt”! Hahaha, den var blodig och sönder när dom var färdiga med den :P haha. Adam åkte hem och vi somnade väl runt 5 för då var verkligen all alkohol slut:P En riktigt KANONkväll och jag tackar för det <3

 

Vi vaknade runt halv 1 i lördag. Alla var möra som bara den och mamma kom ner och lagade superfrukost åt oss och sådär. Linda skulle jobba så Kamilla(den enda som var i bruk att köra) körde hem henne och Natta åkte med för hon behöbvde sova mer eftersom hon var så bakfull. (IGEN!!) haha! Jag, Geson, Maria och Huggle bestämde oss för att åka och fiska efter att Huggle kört rally genom buskar och allt med våran lilla gräsklippare. Vi åkte till båten och när vi kommit ut en bit fick vi inte igång motorn och årorna passade inte i hålen så vi fick PADDLA ;O! Men vad fanken gör man inte, vi hade riktigt kul. Dock ingen fisk och mkt kramper i armarna, hah! Och sedan kom regnet hur fort som helst och vi åkte i 50 knop med vinden som Huggle säger. Maria och Huggle försökte paddla medans jag och Geson satt och tittade på och garvade. Helt plaskvåta kom vi sedan i land och in i bilen.  En kul båttripp. Alla åkte sedan hem och sedan kom alla till mig inne i stan för att käka och titta på sagan om de två tornen. Vi lagaade enchiladas och såg sedan på filmen. Mys mys!

 

Idag har jag varit arg, vart ute hos mamma och sedan varit med Linda och Huggle. Tack Linda för att du alltid finns där, jag hade inte klarat mig annars! Speciellt inte om det är dagar som denna.

 


 

JAG HATAR DIG DITT AS! Jag trodde aldrig du kunde såra mig mer än du redan gjort, MEN JAG HADE FEL! Du är falsk och en jävla F....! jag hoppas du förstår hur äcklad jag är. DU ÄR ÄCKLIG och jag hoppas att du mår dåligt!

Du har FAN gjort ditt och jag vill aldrig mer ha dig i mitt liv!!!!!

(Jag brukar inte vara så elak, men denna person förtjänar det tyvärr:/!)


 

Det är över och nu är det bara jag! Starkare än aldrig förr ska jag ta världen med storm! Ingen ska någonsin ta ner mig igen!

Lite bilder från helgen;

  


   

you´ll never get me again!

 


Kommentarer
Postat av: Natta

Det är inte lätt när det är svårt asså. Jag skyller faktiskt på mina 7.5:or, Haha!

2009-05-25 @ 10:44:42
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Linda

en super rolig helg <3



finns här johanna, du är min bästa vän, jag älskar dig !

2009-05-25 @ 12:51:52
URL: http://lindawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Bella

tråkigt att jag inte kunde vara med:( men ni verkade ha kul ändå:) vad äre som har hänt nu? får jag gissa på att det är en kille?

2009-05-25 @ 23:54:21
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0