mys onsdag,

Ute på powerwalk med Linda imorse. URSKÖNT och mys :)
Vi gick ca 50 min och sen hem till var och sitt.
Hon skulle till skolan och jag plugga ;/
Jag var hemma två första lektionerna för att plugga, fy skäms.
Men annars hade jag aldrig kunnat det och provet gick bra nu :)

Vi jobbade om Kärlek på naturkunskapen.
Jag, Sanna och Jenny skulle göra en planch om känssjukdomar,
men då protesterade jag och vi fick könsjukdomar och "vad är sex?".
Mycket bättre och roligare, om ni frågar mig, och mycket skratt blev det :)
Riktigt nöjd med planchen också :)

Efter skolan så åkte jag och LInda ut till mamma.
Hon hade skurit upp hela foten på glas och kunde inte gå.
Jag och Linda städade och bar soffor och har riktigt roligt :D
Tog med oss all pant också. Eller ja, halva panten, mer gick inte in i bilen.
Sedan åkte vi hem till Hugo efter lite fel åkväg:P
Fick honom med oss till stan, pantade och sen hem till mig och kollade på film :)
Perfect day!


i went crazy from the moment i met you!

Kommentarer
Postat av: Bella

nemen vem fan har du träffat och blivit galen?:P

2009-05-14 @ 19:10:29
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0