mössan på,

Just shake it!

Igår var en mysonsdag med Linda, Huggle och Geson.
Vi kollade först på Cl finalen och till min stora besvikelse förlorade Man United.
Men vad kan man säga när Messi gjorde sitt mål. Riktigt snyggt.
Och sedan var ju faktiskt Barca bättre än United. Men men.

Efter att ha kollat fotbollen hemma hos Linda åkte vi hem till mig och skulle kika på Sagan om ringen, sista filmen. Igen. Geson var ju inte med i tisdags så vi tittade om den, hahah :P
mysmys och 4 timmar senare var den slut :P alltså vid 3. De for hemåt vid halv 4.
Huggles falsett sjungande igår också var en riktig höjdare, hahah!
Usch vad jobbigt det är när man inte kan sluta skratta! :P

Idag var jag uppe kl 8, åkte och prata betyg och sen hem igen :P
Spelade lite pingis med Pattalie innan vi pratade också. Kulkul!

IDAG ÅKER MÖSSAN PÅ!!
Fyfanken vad roligt det ska bli.
Sedan blir det partaj hos Tommy och sen möjligtvis Joar!
KANON!!

Jag tror inte jag kan bli mycket lyckligare!!


Kommentarer
Postat av: Natta

Hallå? Jag heter inte Pattalie. Mrs.Rybak ska det vara ;)

2009-05-28 @ 12:14:57
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHA! du är min pattalie iaf :P

2009-05-28 @ 12:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0