livets tider,

HELT SJUKT FÖRBANNAT UNDERBART!!

 

6 maj – skolan var lugn och på kvällen vart det olle´s med folket. Barcelona- Chelsea, öl och trevligt folk :)

 

7 maj – kikade på hockey hemma hos linda med folket :) lite snacks och yatzyspel eftersom Kamilla ledsnade på hockey efter ca 2 min :P

 

8 maj-  gick upp tidigt för att dansa vår dans på idrotten. Rätt skoj, men vi är inte färdiga än :/ sedan var det inte så mkt i skolan, jag åkte upp till växtriket för att handla blommor till håret till balen :) vi skulle haft en mys filmkväll hemma, men ändrade planer då vi började med alkohol, tittade när adam spelade match, men åkte hem efter 10 min då det spöregnade. Fortsatte med alkohol och massa annat trevligt :) kul kul kväll <3

 

9 maj – BALEN! ÅH GUD SÅ UNDERBART! Dagen böjade med att man vaknade med en liten baksmälla, Maria kom förbi och jag fixade hennes hår. Sedan var det dags att fixa mig själv och jag vart helnöjd. Mamma kom vid tre och sen kom Tommy och hämtade mig vid 4 och sedan färdades vi ut till Ekolsund slott. Vi stod på baksidan ett tag, anneli och stefan fotade mig, Linda och Kamilla tillsammans :) Vart också fotad med Tommy ett antal gånger :)

Vi satte oss i Limon med Lina, Jesper, Jimmy och Caroline. Asnajs att åka Limo :) Sedan vart man uppropad, Tommy räknade högt till 4 när vi gick upp i trappan(eftersom vi skulle stå på 4:e trappsteget) och sedan var man inne på området. Vi tog foto, drack champagne och minglade runt lite. Efter ett tag fick vi gå in i slottet och sätta oss till bords, mycket trevligt. Vi fick ett glad vin till förrätten som var parmaskinka med melon, GOTT GOTT! Efter det så fick vi handla egen dricka till varm och efterrätt som var kyckling, rödvinsås och potatisgratäng(låda :S?) och chocklasmouseetårta typ :P hur gott som helst iaf. Jag hade jäkla trevligt iaf och jag fick inte sätta mig eller ställa mig upp utan att Tommy skulle dra ut och in stolen. Hur kul som helst! En riktigt bra kavaljer ;) Vi dansade, minglade, sjöng och hade URKUL! Det var helt Perfekt och Underbart! Jag vill gå på bal igen. Tack tack tack <3

 

 

     

 

     

 

10 maj- kick off med handbollen. Gick upp kl 8 ;O, FYFANKEN säger jag bara efter ca 3,5 timmas sömn. Vi skulle fixa en massa grejer på stan i olika lag och vi skulle ha en lagoutfit så vi hade morgonrockar och turban på huvet. Vid 12 åkte vi ut till motorstadion, det bjöds på pizza, mumms och sedan GOKART!

Och jag som mådde sååååå dåligt sen dagen innan. Men det var ju ingen alkoholmätare på gokarten så det var bara att brumma iväg, och förbannat vad kul det är :D Man får adrenalin i kroppen och hornen växer ut :D

Efter mkt om och men och några timmar med gokart och info om säsongen så kom jag på tredje plats och fick en medalj :D, brumm brumm!

 

 

 

Igår så hade vi abra religion i skolan så jag var hemma och pluggade och vilade upp mig. Eller ja, jag gick upp 10 i 7 för att lämna bilen på verkstan’ för att sedan gå hem och sova lite till. Kl halv 2 så träffade jag Linda och vi gick upp och hämtade bilen och fick sen ett impulsryck och tog med oss Hugo och Åkte till Västerås och shoppade lite :) najs! Köpte ett par jeans och ett linne och Linda köpte en klänning och Hugo ett par linnen.

Sen hem till plugget.

 

Idag försov jag mig ;O ställde kl på 7 men måste stängt av den så jag vaknade i panik 10.57, men jag bestämde mig att ta det lugnt och börja efter lunch. Så jag tog en powerwalk till bresse och tillbaka, FÖRBANNAT SKÖNT!! Sedan kanlalde jag till skolan i två lektioner, hem och nu har jag käkat. Snart handbollsträning, INNE MED BOLL, kulkulkulkulkul!!

 

Solong suckers! ;)


Kommentarer
Postat av: Oda

du var duktig idag, men de är du ju nästan jämt! :)

2009-05-12 @ 23:55:13
Postat av: leijon

tack, jag kände mig inte direkt på topp, men kul att höra :)

2009-05-12 @ 23:55:50
URL: http://jleijonskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0