livets minne,

GAAAAAALET vilken helg det har varit!

Överlägset BÄST alltså!

 

”ÄDDWIN”

 

 


 

 

I tosrdags så satt jag på akuten hela dagen då morsan som trampat på glas var tvungen att åka in. Inge vidare roligt och det är första gången jag vart svimmfärdig. Den där jäkla läkaren alltså.

Sen åkte jag hem med mamma, fixa lite och sen drog jag inte till stan igen.

Träffa Maria en stund och så.

 

I fredags så var det skolan, eller ja. Jag hade bara svenska redovisning mellan 14-15 och det gick grymt bra :) skönt att ha det avklarat! Efter det gick jag hem och vid 5 kom Anders och hämtade mig för att sen hämta Maria för att sedan åka och handla taco för att sedan äta det hemma hos honom:P vi fick även jordgubbar med glass, mummmms ;D

Sedan körde vi ner till västerleden och tittade på Joe Labero. Det var SJUKT grymt skoj att titta på. Och jag blir lika frustrerad varje gång när jag inte fattar hur han gör! Efter det åkte jag och Maria hem till mig, då kom Linda, Hugo och Affe och sedan lite senare Geson och Max. Vart alkohol, musik och sång :P TACK för den kvällen!

 

Lördagen började med att färga Marias hår och packa till KRYSSNINGEN!!!!

Runt 13 vandrade vi till Olle´s för att träffa folket. Där vart det mat, alkohol och annat skoj. Även lite match mellan Man United och Arsenal. Sen var det dags att gå till bussarna. Jag sjöng lite poå bussen ” I´ve got the power!” asroligt :) och sedan var det evighetslång väntan på teminalen innan vi fick komma ombord på båten. Väl ombord på båten lämnade vi grejerna i hytten och gick sedan ner för att äta. För mig vart det sallad, fetaost och sedan efterrätt och såklart alkohol:) sedan sprang vi till tax freen och sedan började PARTYT på rikigt! Vi festa i vår hytt och i massa andra hytter, vi dansade och dansade och hade hur förbannat roligt som aldrig förr. Det var det bästa jag gjort! Man hade ingen tidsuppfattning utan levde som i en bubbla och hade URKUL! Allt folk var supertrevligt och det var bara helt underbart och jag ville aldrig att det skulle sluta, jag vill tillbaka, ge mig MER KRYSSNING! Mer av det roliga!  TACK TACK TACK TACK<33

 

Till och med hemresan på bussen var rolig. När vi kom hem igen hämtade Anders mig och Maria. Vi handlade, köpte kebab och åkte hem till honom för att titta på Eurovision song contest som han hade spelat in åt oss. HEJJA ALEXANDER!! Mys!

 

Idag har jag pluggat projektarbete, vart i skolan ett tag och sedan pluggat. Träffat tom ett tag och LÄNGTAT TILLBAKA TILL KRYSSNINGEN!

 

Det är 18 dagar kvar till studenten, ARTON SMÅ JÄKLA DAGAR KVAR TILLS DET ÄR ÖVER! Underbart skönt, och kul är att det är bara 9 ”vanliga” skoldagar kvar.

Jag klarar det här, jag klarar verkligen det här!!!

 

      

   

 


 


Kommentarer
Postat av: K

Världens finaste ögon:)

Och bilden vid räcket uppe på däck är du galet söt på!

2009-05-19 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0