fantastisk dag,

Dagen har varit wonderful :D

Börtjade med lite snack i skolan,
sen ringde mamma och det var fölning på G, så jag for ut dit illakvickt!
Ett litet hingstföl blev det.
Coventry även kallad Ove ;D
haha, hur söt som helst :)
  


Jag, mamma och Filip åkte till Örsundsbro för att ta TBE spruta och det gick ju problemfritt förrutom att jag har ont i armen nu.
Sedan for jag hem igen, packlade lite grejer, hämtade Linda, handlade och åkte ut till Huggle. Vi skulle fiska :D! Vi lämnade en bil i Staxhammar och åkte sedan ut till Ön där han hade sin båt. vi åkte ut på sjön och träffade Geson och Martin där.
Och jag var värsta storfiskaren! Första kastet och jag fick en gädda :O, oddsen? och sen en till :O! ingen annan hade fått fisk utom jag, så lite stolt var jag :P Sen fick Huggle två i slutet :) sedan hoppade Geson över till vår båt och Martin åkte hem. Och då busade vi lite ;P!
Kom hem halv 12 nu. HELT UNDERBART <3

Nu längtar jag till mösspåtagnmingen och sedan helgen :D!

Kommentarer
Postat av: Linda

helg och tältning;D

2009-05-26 @ 11:03:40
URL: http://lindawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0