evig längtan,


I´m just lovin' it! THANK YOU!




Gårdagen var fiin :) Jag var i skolan ett tag, sedan åkte jag ut till mamma och träffade mormor och kusin David. Alltid lika roligt. Jag passade ju även på då att mysa lite med Ove. Han blir bara tuffare och tuffare för varje dag som går :)
Linda ringde och bokade färgning kl 19.00 hos frisör miss Leijonsköld. Jag hämtade upp henne, vi åkte och handlade och sen hem hit och färgade håret på henne. Det vart kanon! sedan ringde Hugo och ville kolla på sista Sagan om ringen så då gjorde vi det, men dock avbröt vi halv 1 då det var minst 1 timme kvar :P

Idag har jag spelat brännboll med klassen och jag var sämt i början, men när jag halkade och landade på tutten så vart det andra bullar. Home run efter home run ;D!
jag åkte sedan ut till mammsen och tvättade och mös lite med Ove och sedan somnade jag i soffan hos henne. Vaknade och åkte hem. nu väntar jag på att hämta upp Linda på jobbet kl 9 och så ska vi kolla på Champions League finalen. HEJJA MANCHESTER UNITED!!!!

kulkulkul!

IMORGON KOMMER MÖSSAN PÅ!!!!!!!
det har varit en evig längtan, men nu så...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!



Jag är lyckligast i världen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0