tröttsam dag,

Vaknade med feber idag igen;/ Inte roligt.
Och sedan han jag så ont i halsen att jag har svårt att andas, hostar mycket .

Idag har jag ätit lunch med min mormor, det var mycket trevlig.
Min mormor är bra hon :)
Sedan har jag suttit i en bil mestadels av dagen.
Jag och mamma åkte till Nyköping för att hämta hem vår häst.
Och det är en J*VLA väg dit alltså.
Det var köldsprickor, hål och gropar i marken, småvägar
och mitt upp på allting så håller dom på att lägga vattenrör till massa hus
så dom har grävt upp vägen lite här och var.
Var väl inte det allra roligaste när jag körde med transport för första gången.
Men vi kom ju fram och det gick bra,
men efter all koncentration + sjukdom är jag HELT slut.

Nu blir det snart sova och sen skolan imorgon trots allt, dock inte idrotten.

Tom ringde idag också, han har det jobbigt där uppe men det är roligt iaf :)
Blev så glad när han ringde. Kämpa på nu!

goodniight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0