ofrivillig längtan,

Usch, jag är sjuk igen ;/
Vaknade med feber och det är ingen höjdare.
Jag hatar att vara sjuk, jag vill träna och kunna göra vad jag vill.
Nu måste jag ligga inne ännu mer.

Idag var jag i skolan på en lektion.
Texterna vi läste vart helt suddiga, så jag mådde antagligen inte så bra.
Sedan dess har jag legat hemma och degat,
tittat lite på plugget som måste göras men har inte riktigt satt klorna i det än.
Men som allt annat så måste ju det också göras.

Skulle tränat bodycombat med Millan ikväll, men det fick jag hoppa över.
Vi ska träna fotboll på onsdag så jag hoppas jag är frisk då.
Nu vill jag verkligen träna igen.


Jag längtar så grymt mycket efter dig.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0