början av veckan,

Måndagen tillbringade jag ute på landet hos mammsen. For sedan in till pappa som firade sin 50års dag. Det blev lite folk, smörgåstårta och jordgubbar med glass.

I tisdags så var det johannadagen så jag åkte ut till mamma. Huggle kom och klippte gräs och var barnvakt medans jag och mamma gick ut i skogen och plockade kantareller. ca 50 liter på 4 timmar vart det. Helt underbart att bara traska runt i skogen utan någon tidsgräs och bara lugnt o ro. Hittade även på mycket smultron och blåbär, mumma.
Åkte sedan hem och tog det lugnt. Målade lite lister och strädade en aning.

Igår åkte jag ut till landet igen och då blev det till att rida, vilket var mycket länge sedan jag gjorde. Men det är ju så himla roligt och jag saknar det. Väl hemma duschade jag och for sedan ut och åkte mc med Pelle. Vi käkade glass i Strängnäs och åkte sedan hem. Riktigt roligt. Tittade lite tennis och sedan gick jag till Terrassen där jag träffade massa trevligt folk :)



Idag har jag sovit lääänge, skönt! Ska väl snart ta mig ut till mamma och rida lite, kulkul, och käka mat.
Kanske ut och springa en runda ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0