jag är sjukling,

GRATTIS MIN UNDERBARA PAPPA PÅ DIN 50-ÅRS DAG!!
Jag älskar dig!


Blev magsjuk inatt. Det är inte roligt.
Så imorse började jag ringa för att fixa en vikarie till mig på jobbet idag. Men det var ett evighetsgöra. Försökte få tag på folk i 2 timmar och fick inte tag på någonting vettigt. Men som tur var löste det sig.
Har då legat hemma idag och knappt vågat mig ut.
Kände mig bättre till kvällen och körde ut till mamma vilket jag inte skulle gjort.
Fick stanna 2 ggr på vägen.
En lugn med jobbig dag med andra ord.

Imorgon blir det bresse med Bella om vädret tillåter, vilket vi hoppas på.
Sedan kanske jag ska träffa Linda ett tag och sedan upp till pappsen när han kommer hem från venedig och fira honom.
Planerna kan ju dock ändras.


What the hell am I gonna do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0