blommor med bud,

Ja, jag sov ju länge igår och så fortsatte det.
Jag åkte ut till mamma och somnade i solstolen och sov några timmar.
Det var riktigt skönt, men jag var helt sluuut när jag vaknade.
Jag hade säkert kunna sovit i ännu fler timmar.

Idag har jag fått blommor med bud, mysmys. 
5 stycken fina, stora röda rosor :)
Tänk att man kan bli så glad över att få blommor.
Underbart!
Har även handlat massor åt mamma som jag sedan åkte ut med.
Ikväll blir det bio i västerås. Kanon!

Imorgon så blir det Ängsö och festligheter med en massa folk.
Känner inte så många så det kan bli spännande.
Vet att jag ska ha en blå tröja, ett cyklop, sovgrejer och kött med.
Allt kan alltså hända. Visar sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: bella

var blommorna från den "mystiska" mannen?^^

2009-07-30 @ 17:38:36
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas kärleken kommer till dig!!!

2009-08-01 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0