en vecka,

Tisdagen 25/8 - träning på kvällen och den blev jag inte alls lycklig av. uUch usch usch!

Onsdagen 26/8 - var helt galen! var ute på landet och sedan in till stan. Hämtade Alex på vägen in och sedan kom Adam. Även Natta och Huggle kom förbi och Linda en stund. Vi spelade guitar hero och sjöng singstar och körde en shot i minuten. Vi traskade lite senare ner till terrassen fast Linda hade gått hem och Adam tofflade och svek! Men vi hade roligt som aldrig förr och jag tog mig även ett nattdopp i joarfontänen innan jag traskade hemåt med mina vänner :)

Torsdagen 27/8 - blev en till dag ute på landet och sedan in och träna handboll. Natta kom till mig runt 22.30 och vid 00.30 for jag, Natta och Alex ut till hummelstabaren. Vi var hungriga och käkade hamburgare. Dock tog det lång tid att käka då vi skrattade så mycket att tårarna rann konstant. Toto och Micke kom förbi lite senare.
Det är väldigt trevligt på VÄSTKUSTEN!!


Fredag-söndag -
TRÄNINGSLÄGER!

Fredag 28/8 - var ute på landet och for sedan hem för att packa, hämtade upp leila och åkte sen till idrottshuset där vi skulle träffas för att åka tillsammans ut till hummelsta där vi skulle tillbringa helgen.
Vi hade ett pass på kvällen direkt när vi kom dit och det gick väl bra men var mycket irritationer. Sedan var kvällen inge roligt alls.

Lördag 29/8 - vaknade av att alla småtjejer klampa i golvet och prata lite högt. låg och drog mig på madrassen, ville inte gå upp. Sedan var det bara att klä sig och sedan träna. Efter träning var det irritation igen och sedan lunch. Ett par timmar efter lunch var det träning igen och nu bröt allt ut, i slutet vart det bråk som fortfarande ligger kvar och är inte uträtt än. efter det var det att kasta sig i bilen och åka in till Enköping för att spela match mot Bollstanäs. Vi kastade bort en massa bollar i början och jag trodde aldrig matchen skulle ta slut, men sedan flöt det på. Vi vann slutligen med 29.12 och jag gjorde väl en 5-6 baljor.
Vi fick iaf "riktig" mat efter matchen då vi käkade på hummelstabaren och sedan var kvällen sisådär i allmänhet.

Söndag 30/8 - vaknade precis innan träningsstart och hade SÅÅÅ förbannat ont i kroppen, men det var bara att köra på. Efter lunchen åkte vi in till Enköping igen för att se när A-flick spelade match mot bollstanäs, det blev lika. Sedan ut till Hummelsta där vi skulle träna en träning till. Nästan bara skott. Sedan fick vi duscha och åka hem. SKÖNT!!!
Nu är jag riktigt less på detta och är glad att jag ska fara iväg.

Kan knappt stå eller gå ordentligt för jag har så förbannat ont i kroppen. Var inte direkt uppbyggande utan bara nedbrytande,

Idag så gick jag upp 8 för jag och Natta skulle åha med Linda till hennes nya skola, sedan åkte jag och Natta in till stan och shoppade lite. Natta är förjävla rolig :P
Ikväll ska jag jobba på ESK-matchen och träffa lite folk. Blir nog bra :)



Åhh, nu är det bara 8 dagar kvar, sen lämnar jag Enköping för GÖTEBORG och det ska bli underbart!


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag fattar inte hur jag kan vara så roligt ;D



Men ha det så trevligt på Västkusten då! HAHAHA

2009-08-31 @ 17:28:05
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0