mysig låt,

Har varit ur fokus ett tag.
Läget är fortfarande instabilt.

Ektorp(ängsö) var toppen och absolut ett minne för livet.
Bra lag, massor av lekar, stoj och alkohol.
Jeppes faceplant var dock bäst :)

Veckan som gick var rätt lugn, lite jobb och sådär.
Helgen ängnades åt jobb och en festligkväll med vänner då Promoe spelade på joar.
En helkul kväll, men fy satan vad det var varmt på joar.

Nu kommer en lugn vecka då jag ska spåna lite inför framtiden.
Planer måste börja smidas för att jag ska få det att gå ihop.
Det blir iaf hejdå Enköping inom snar framtid.
Skönt!




"Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag våga aldrig hålla din hand
Vi är inte sånna som i slutet som får varann

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll...
 
Om du vill ha mig
nu kan du få mig så lätt..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0