dröm, minns, lev,

Handbollsträningen var sisådär. Jag förstår inte varför man inte bara kan få träna handboll när det är handbollsträning. Utöver de 1½ timma vi ska spela boll så har vi 1 timme där vi ska värma upp innan och duscha efter. Kan vi inte jobba ner och stretcha på den timmen då och inte på den tiden vi ska spela boll.Jag är där för att spela handboll och lära mig mer inom handboll, inte stretching. Man får väl skylla sig själv om man inte gör det.
Med andra ord så var jag rätt sur på träningen idag. Tränaren skulle snacka precis hela tiden och vi fick aldrig lära oss av våra misstag, man vart bara avbruten hela tiden. Inge roligt alls att träna då!

Väl hemma har jag kikat lite friidrott och en film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0