en blandad helg,

Fredagen tillbringades först med Linda och Huggle i Västerås. Jag inhandlade en ny kamera (Supernöjd) och så käkade vi lite lunch. Bakpotatis med skagenröra, kan inte bli mer mumma :)
Huggle ville till juula, mediamarket och lite andra ställen, så vi knallade även runt där ett bra tag.
Kvällen skulle ägnas åt att fira Maria. Jag och Linda gjorde oss i ordning och Huggle körde oss sedan till henne. Vi fick smörgåstårta och hade riktigt skoj. Lite mycket alkohol för några bara, men alla kom till slit ner till joar där det var skummparty. Som tur så var det inte det inne, bara ute på terrassen. Rätt segt på joar, Sjöng iaf ja må hon leva till Maria efter kl 12 i micken på scen ;) Strax innan det var dags att gå hem så hoppas Jag, kamilla och Bella i skummet trots att jag ver emot det. Rätt kul iaf. Var helt skyblöt och superkall när jag gick hem barfota i regnet.
Skönt med en varm dusch sådär inpå småtimmarna.



Lördagen var seg till tusen. Vaknade tidigt men orkade inte röra mig ur sängen. Inte bakfull, men HELT slut! Så runt 15 förmådde jag mig att vandra till coop och inhandla lite mat. Kvällen blev lugn, en lång promenad med Hellman och sen så tände jag ljus i hela lägenheten och så tog jag ett långt varmt och härligt skumbad med mysläsning:)
GRATTIS MARIA PÅ DIN 19-ÅRS DAG :)

Idag så kom Alexandra hit:) vi satt och snacka skit i flera timmar. Det var väldigt länge sen vi gjorde det. Skönt :)
Sedan blev det dags för bio. Jag, Linda och Huggle såg Sommaren med Göran, en riktigt besvikelse. Den var inte alls lika rolig som jag hade väntat mig, inte bra! Ingen dålig film, men inte alls som mina förväntningar. Tror att de måste tagit ut alla, verkligen ALLA roliga sekvenser ur filmen till trailern, för mer roligt än vad den visade var det inte.
Efter bion blev det donken. Träffade på Natta, Maro, Jenny och Bella där. Det blev verkligen mycket skratt! Både jag och Huggle fick magkramp:P
"Lusten har ingen lag"





aldrig helt nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0