stjärnklar himmel,

Idag har jag näst intill bara legat hemma.
Har inte kännt mig helt kry så en riktig degardag har det varit.
Tagit två långa mysiga skummbad.

Blev nyss en liten promenad till statoil med Natta.
Det är så himla mysigt väder ute.

Hela staden är näst intill stilla, det är helt tyst, den lite ilande kylan smeker kinderna och jag bara älskar det. När kylan kommer intill kroppen känner jag mig levande och frisk. Jag uppskattar livet på ett helt annat sätt då. Massvis med stjärnor fyller himlen och jag skulle kunna ligga och titta på dom i flera timmar.
Det är sådana hr kvällar jag önskar att jag fortfarande bodde på landet. Då kunde man gå ut i det totala mörkret och man var spänd eftersom man inte visste vad som fanns runt omkring. Man la sig i gräset och såg upp på den stjärnbetäckta himlen. Då är livet helt underbart för man kommer till som en annan värld för en stund.




i have a burning desire in me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0