onsdag + torsdag,

Gårdagen var helt okej. Jag åkte utt till landet där kusin Erika var och hennes Oskar. Vi bar massor av tunga möbler och var även i skogen och plockade svamp. Blev alltså en tur i min mosters nya cab :)
Väl hemma igen fixade jag mig och hämtade Natta. Vi åkte upp till donken där vi käkade och träffade bästaste Linda ett tag på hennes rast.
Jag och Natta hämtade Maro och träffade sedan Maria utanför Enavallen. Jag och Natta gick in först och tack vare min älskade pappa så fick vi sittplats på läktaren. Maria och Maro skulle också få sitta men pappa gjorde en redig tabbe så dom fick stå och några andra fick sitta, HAHA! Pappa i ett nötskal.
Sveriges fotbollslandslag/ damer spelade vänskapsmatch mot Norge. Ingen vidare match och Sverige förlorade med 1-0.
Efter matchen gick åkte Maria hem och vi träffade Jenny. Vi satt hemma hos mig ett tag och gick sedan ner till terrassen. Segt i början men senare blev det lite roligare :) Ledsen jenny och jag trackade dig lite mycket, men det var så sjukt kul :D!

Idag sov jag länge, igen! Jag blir tokig!
Ikväll blir det HANDBOLLSTRÄNING! Jag längtar! Ska bli så otroligt kul att  få spela igen även fast det bara var två dagar sen sist.
sooloong ;)



jag blir iskall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0