i hear you say,

Handbollsträningen är nu avklarad, men jag vill spela MER!
Skulle nog kunna springa på den där handbollsplanen i flera, flera timmar om det gick.

Håret blev kortare också, syns inte så mycket men ca 20 cm är borta.
Det är långt iaf.



jag kan ju bara inte sluta lyssna på dom!
love it!

Nu är det inte långt kvar till jag flyttar.
Visst är det spännande men samtidigt lite skrämmande. Jag lämnar ingen här. För alla som ska va med i mitt liv är och kommer att fortsätta vara det vart jag än befinner mig. Jag känner ingen i Göteborg och har inte ens varit där. Det är ett stort steg som jag har beslutat mig för att ta och jag tänker göra det. Jag ska visa alla som inte tror på mig, eller dom som inte tror på sig själva, att man kan klara vad som helst, även fast man är ensam. Jag har gått stark ur mycket och nu ska jag starkt gå igenom detta. Jag vill ha mer utav livet. Mycket mycket mer än vad Enköping kan ge mig.
Jag ska ta världen med storm för mitt liv har precis börjat :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0