härliga kalla kväll,

Lugn dag idag.
Jag struntade i klockan jag ställt och sov vidare ett par timmar.
Runt fyra åkte jag upp till gånsta och sprang.
Jag tror jag har slagit i huvudet.
Jag sprang utan att någon tvingade mig.
Jag åkte sedan upp till pappsen och snackade lite strunt. Skönt!

Ikväll tog jag även en kvällspromenad för mig själv.
Det var härligt att känna den kalla luften mot huden. Jag kände mig levande.
Det var inte mycket liv ute heller, jag kände mig helt ensam i världen.
Ensam, mörkret så tätt inpå och den friska, kalla luften.



see this heart won't settle down
like a child running scared from a clown
i'm terrified of what you do
My stomach scream just when i look at you
run far away so i can breathe
even though you're far from suffocating me
i can't set my hopes too high
'cause every hello ends with a goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0