en stark frihetskänsla,

Snart blir det HEJDÅ enköping och HEJ GÖTEBORG!!

Thailand blir inte av, nu ska jag flytta till Göteborg.
Efter vissa omständigheter måste jag flytta.
Efter den 16:e har jag fått boende och jobb håller jag på att fixa,
Det ska bli så otroligt skönt och spännande.
Jag känner inte en människa i göteborg och därför blir det extra spännande.
Jag är fri nu. Jag är ensam nu!

Har varit i Sthlm nu hos kusinerna.
Skönt att slappna av lite.
Det har varit en behövlig avoppling.
Åker hem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag kommer sakna dig Johanna! Men jag hoppas att du trivs där nere och får det riktigt bra, för det förtjänar du! <33

2009-08-12 @ 01:06:39
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0