äntligen äntligen,

Igår kom pappa med brorsan på morgonen.
Vi somnade om på en gång.
mamma kom och hämtade honom senare och då åke jag och Natta till hälla för att jag skulle shoppa lite.
Det blev nya handbollskor :D riktigt bra!
Vi käkade på donken och kollade i lite mer affärer.
Efter att vi ledsnat på hälla åkte vi hem till henne och spelade guitar hero i 2 timmar bara för att jag ville spela en speciell låt.
Men den kom aldrig, men kul hade vi iaf.
ESK spelade match mot Valsta syrianska så vi promenerade ner dit och mötte Maria, Maro, Jenny och Bella.
Var väl en sisådär match.


Och idag. ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN för jag sätta på mig handbollskorna och spela handoll! Jag har längtat så otroligt mycket att få spela så det gör ont i kroppen. Att gå ut på planen och bara spela och glömma allting annat för en stund! Helt obeskrivligt glad är jag!

Var med bilen till glasmästaren kl 7 imorse, ska hämta den lite senare.
Blev en tripp till banken och nu sitter jag hemma.
Ska hämta bilen om ett tag som sagt, sedan klippa mig och sen TRÄNA handboll!!
lycka lycka lycka


tenth avenue north<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0